مارتیا نوری نمینی نوجوان 13 ساله ایرانی، طراح و سازنده بازی قدرت جهانی Universal Power ، ساخت بازی را در Unreal Engine از فروردین ماه سال 1402 مصادف با 4 آپریل 2023 آغاز نمود و ورژن بتای بازی در مردادماه 1402 آماده ارائه به بازار شد. این نوجوان پرتلاش پس از ارائه بروزرسانی های متعدد بالاخره توانست ورژن نهایی بازی را در 4 دسامبر 2023 (13 آذرماه 1402) در Steam روانه بازار نماید.

مارتیا کل فرآیند ساخت بازی را در یک اتاق 12 متری با یکدستگاه کامپیوتر PC متداول که برای تولد 11 سالگیش هدیه گرفته بود به تنهایی و علیرغم مشکلات فراوان از جمله فیلترینگ، سرعت پایین اینترنت، سرعت پایین PC و عدم دسترسی به کارت های بانکی بین المللی ساخت.

هم اکنون پدر مارتیا (محمدامین نوری نمینی) به عنوان مدیر برنامه ها، برند سازی و توسعه بازار با مارتیا در حال همکاری می باشد.

مارتیا در نظر دارد شرکت شخصی خود را با سرمایه گذاری بر روی هوش مصنوعی ، انواع بازی ها و گیم های رایانه ای برای سیستم عامل های مختلف windows , IOS , android و.. تاسیس نماید.

فعالیت بر روی بازی یونیورسال پاور که هم اکنون در دسترس شماست از فروردین سال 1402 شروع شد و پس از گذراندن انواع تست ها و آزمایش های نرم افزاری و سخت افزاری ، برای سیستم عامل ویندوز ارائه گردید.